Log ind

Log ind

En god dag på kontoret for Zach Johnson

John Deere lykønsker Zach Johnson som vinder af golfturneringen The Open 2015, og som også er hovedperson i en ny video i kraft af at være virksomhedens golfambassadør.

Videoen hedder John Deere Golf: Trusted by the Best (som findes på YouTube:https://www.youtube.com/watch?v=YGNc1us88SM), der følger Zach Johnson i hans møde med John Deere i forskellige sammenhænge. John Deere golfmaskiner er nært knyttet til alle virksomhedens andre produktlinjer og den viser teknologier, der er fælles for en 8.000 ha landbrugsbedrift og en 18-hullers golfbane.

Det velkendte John Deere logo fandtes på Johnsons golftaske gennem hele The Open Championship, hvor han vandt The Claret Jug på St. Andrews efter en firehullers play-off. Virksomheden blev sponsor for Zach Johnson i 2014, og en del af pengene fra sponsoratet går til Zach Johnson Foundation, der har fokus på børn og familier med særlige behov.

John Deere har for nyligt forlænget sin aftale som officiel leverandør af maskiner til golfbaner i forbindelse med PGA-turen frem til 2023, og sponserer John Deere Classic golfturneringen i USA. Den afholdes på TPC Deere Run-banen in Illinois ugen før The Open og blev vundet af Zach Johnson i 2012. Jordan Spieth, der konkurrerede om Champion Golfer titlen på St. Andrew’s, vandt John Deere Classic for anden gang i år. Han vandt den første gang i 2013, hvor han første gang deltog i PGA-turen.

Videoens lydspor fremhæver greenkeepernes og banepersonalets nøglerolle ved afviklingen af alle sportsgrene over alt i verden. “I sidste ende handler det om at hjælpe dem, som holder baner og sportspladser i hele verden perfekte, så dem, der spiller på dem, kan levere deres absolut bedste.”

 Og som Zach Johnson siger i slutningen af videoen: “I skal have tak for, at mit kontor altid ser så pænt ud!”